Tilaus- ja toimitusehdot


Yrityksen tiedot:
Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho
Y-tunnus: 2540041-4
www.heidiruoho.fi
www.lempeaelamantapamuutos.fi

Yhteyshenkilö:
Heidi Ruoho
info@heidiruoho.fi


Tilattava tuote on digitaalinen palvelu (jäljempänä myös ”Verkkovalmennus”), jonka sisältö ja kokonaishinta on kuvattu kyseisen tuotteen myyntisivulla.

Verkkovalmennukset ovat voimassa niin pitkään kuin myyntisivulla mainitaan.
Kurssimateriaali on tilaajan käytössä myyntisivulla mainitun ajan, ellei teknisistä syistä kurssimateriaalien toimitus jostain syystä enää onnistu, tai Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon toiminta lakkaa. Koulutukset saattavat sisältää tuotesijoittelua.


Verkkovalmennus tarvitsee toimiakseen tietokoneen, tabletti -laitteen tai älypuhelimen.
Palvelu on yhteensopiva kaikkien nykyaikaisten web-selainohjelmistojen kanssa.
Palveluntilaaja vastaa itse soveltuvan laitteen ja selainohjelmiston hankkimisesta sekä kaikista näihin liittyvistä kuluista. Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho ei ole vastuussa mahdollisesta palveluntilaajan käytössä olevan laitteiston, selainohjelmiston ja palvelun yhteensopimattomuudesta.

Verkkovalmennus julkaistaan kolmannen osapuolen ylläpitämällä palvelimella.
Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho ei vastaa digitaalisen sisällön esittämisen yhteydessä esiintyvistä häiriöistä kuten mahdollisia katkoksista ja/tai viiveistä, jotka johtuvat kolmannen osapuolen palvelimien teknisistä ongelmista (esim. verkko- ja internetyhteyteen liittyvät ongelmat). Palveluntilaaja vastaa itse siitä, että tämän laitteissa, ohjelmissa ja järjestelmissä, kuten selaimissa ja liittymissä esimerkiksi tietoliikenneyhteyksissä on asianmukainen tietoturva.


Valmennuksen konsepti, rakenne ja siihen liittyvät materiaalit ovat Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon omaisuutta ja tekijäoikeuslain (1961/404) suojaamia. Ilman Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon lupaa minkään valmennuksessa esiin tuodun materiaalin käyttäminen tai jakaminen sellaisenaan markkinoinnissa, kaupallisessa toiminnassa tai valmennuksen tarkoituksessa ei ole sallittua, ellei Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho ole antanut palveluntilaajalle tämän pyynnöstä kirjallista suostumusta palvelun jakamiseen tai käyttämiseen.


Reklamaatiot koulutuksista tulee toimittaa aina viipymättä ja kirjallisesti osoitteeseen info@heidiruoho.fi.
Reklamaatiotilanteissa menetellään tapauskohtaisesti.
Selvyyden vuoksi todetaan, että Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon korvausvastuu rajoittuu aina enintään palvelusta maksettuun hintaan.


Kuluttaja-asiakkaalla on tietyin ehdoin oikeus perua tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vahvistamisesta. Peruuttamisilmoitus tulee toimittaa kirjallisesti osoitteeseen info@heidiruoho.fi.

Peruuttamisoikeutta ei ole, mikäli digitaalisen sisällön toimittaminen on aloitettu kuluttajan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä. Kuluttajan katsotaan hyväksyneen peruuttamisajan ennenaikainen päättyminen, kun kuluttaja hyväksyy ilmoitetun aikataulun, jonka puitteissa valmennus toteutetaan, kuitenkin viimeistään silloin, kun kuluttaja osallistuu ensimmäiseen verkkovalmennukseen. Mikäli kauppa puretaan ennen valmennuksen materiaalin saapumista, on Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoholla oikeus pidättää palvelun toimittamiseen liittyvien kulujen osuus maksusta. Selvyyden vuoksi todetaan, että kun materiaalit ovat saapuneet ja ne on avattu, kauppaa ei voi enää perua.


Poikkeuksena peruutusehtoihin kuitenkin valmennukset, joissa luvataan 14-30 päivän rahat takaisin takuu.
Tällöin riittää, että ilmoitat sähköpostitse info@heidiruoho.fi, että et halua enää jatkaa valmennusta niin saat maksun valmennuksesta takaisin. Palautettavasta summasta vähennetään kuitenkin mahdolliset maksunvälittäjän veloittamat provisiot tai muut maksun käsittelyyn liittyvät kulut.


Tilattava tuote on digitaalinen verkkokurssi tai valmennus hyvinvointiin liittyen.
Valmennuksessa tarjotaan tietoa hyvinvoinnista ja sen edistämisestä, mutta ei kuitenkaan ole olemassa yhtä absoluuttisen oikeaa tapaa toteuttaa näitä asioita.

Palveluntilaaja hyväksyy sen, että verkkokursseissa tai verkkovalmennuksessa esiintuotuja tietoja ja materiaalia käytetään kaikilta osin palveluntilaajan omalla vastuulla.


Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho käsittelee palveluntilaajan henkilötietoja voimassa olevien tietosuojasäännösten ja tietosuojapolitiikkansa mukaisella tavalla. Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon tietosuojakäytännöstä tarkemmin rekisteriselosteessa.

Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon ja palveluntilaajan väliset valmennusta ja/tai palvelua koskevat riitaisuudet ratkaistaan ensisijaisesti osapuolten välisin neuvotteluin. Mikäli kuluttaja-asiakkaan kanssa riitaisuutta ei saada neuvotteluteitse sovittua tulee kuluttaja-asiakkaan saattaa asia kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi.


Tieto riidanratkaisuelimistä

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.


Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Lataa maksuton opas

Samalla sinut liitetään Hyvinvointiyhteisöön eli Hyvinvointipalvelu Heidi Ruohon postituslistalle.

En lähetä sinulle turhaa spämmipostia ja voit milloin tahansa poistua listalta.


Lataa opas klikkaamalla alla olevaa nappia.


Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho somessa:

Yhteystiedot

Heidi Ruoho

info@heidiruoho.fi

puh:044-3580004

Sahalahti / Kangasala

Hyvinvointipalvelu Heidi Ruoho

(y-tunnus 2540041-4)